dimecres, 29 de maig del 2019

Recuperant el temps perdut

Han passat molts anys, 5 anys des del darrer post. Mira tu que fins i tot he deixat de fumar, m'he casat, he tingut un tortugo 6 anys que fa una setmana va tornar a anar-se'n, Miquel Àngel i Sara ens han deixat, Dino també... Sóc àvia i l'indi i la petita, Rita, disfruten d'un jardí exhuberant i primaveral. El motiu de recuperar aquest bloc té a veure amb el fet que, a causa de la menopausa i d'haver deixat el tabac, m'he posat molts quilos i he arribat a la obesitat mòrbida. Vaig tenir un ensurt: 20/12 de tensió, podia haver-me donat un ictus o un infart. Estava molt alterada: institut, sogra contínuament hospitalitzada, la meva germana amb un tumor i una operació molt complicada... Vaig petar: hipertensió i ansietat. Ara estic fent repòs, medicació adequada, dieta rigorosa i exercici moderat. Espero aconseguir el següent objectiu: Juliol 2020: Illes Espòrades!! A partir d'ara el bloc agafa una nova dimensió: perdre pes amb una dieta variada i creativa i començar la recerca de rutes i mites per aquelles illes. Bon dia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada